29 Haziran 2014 Pazar

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 APK

x
Link çalışıyor mu? İndirme linki kırık ise lütfen buradan bize bildirin.

Eğer değilse buradan uygulama hakkındaki görüşlerinizi yazabilirsiniz.

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 APK indir

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 APK apkmania

Grand Theft Auto: San Andreas v1.05 APK free android

Karşınızda efsane oyun Grand Theft Auto: San Andreas'ın Android sürümü bulunuyor. Oyunda ailesi parçalanan CJ'in mahallede işleri devralmasına yardım ediyoruz. Oyun Android için özel olarak yüksek çözünürlükle yeniden düzenlenmiş. Oynarken MoGa gibi kablosuz oyun kumandalarını kullanabilirsiniz.


Nasıl Yüklenir ?

- APK'yı kurun.
-  "com.rockstargames.gtasa" klasörünü "sdcard/Android/obb" klasörüne kopyalayın.
- Oyunu açın.

APK : Zippyshare

OBB v1.05 : Part 1 Part 2 Part 3 Part 4 Part 5 Part 6 Part 7 Part 8 Part 9 (1.66GB)
İsterseniz .obb dosyasını APK üzerinden indirebilirsiniz.

ApkNore

Android tablet ve cep telefonları için popüler oyun, tema ve uygulamalar ile birlikte android hakkında önemli bilgilerin, taktiklerin paylaşıldığı blog.

6 yorum:

  1. indirdim kurdum oyuna tıklıyorum connecting to the download server geliyor ve sürekli %0 da acil yardım nolurusnz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet bağlantınızı kontrol edin. Wi-Fi ağında problem olabilir. Eğer sorun çözülmezse site üzerinden .obb dosyasını indirin.

      Sil
  2. Dar şifresini neden yazmamissiniz kardeşim dar şifresi nedir? CEVAP BEKLİYORUM

    YanıtlaSil
  3. Hocam sağol bende sorunsuz çalışıyor ama benim için jchater san andreas edition koyarsan sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belittiğiniz uygulama isteğiniz üzere eklenmiştir. Buradan ulaşabilirsiniz : http://www.apknore.com/2014/07/jcheater-san-andreas-edition-v20-apk.html

      Sil